
De rechten van verzekeringsconsumenten worden robuuster en duidelijker. Op het gebied van het handhaven van deze rechten is de juridische praktijk weerbarstig en ontoegankelijk. De branche heeft in onze ogen te lang stilgezeten.
Waar staan wij voor?
Wij zijn er om het uitoefenen van rechten zo eenvoudig en begrijpelijk mogelijk maken. Die missie loopt als een rode draad door onze dienstverlening. We doen dit door altijd begrijpelijk te communiceren en klanten actief bij onze producten en de ontwikkeling daarvan te betrekken. Zo werken we aan het vergroten van het consumentenbewustzijn in Nederland. Dat is hard nodig, want betrouwbaarheid en eerlijk handelen is voor veel mensen belangrijk. Veiligheid en betrouwbaarheid is de kern van de kwaliteit van het leven en verdient daarom aandacht.
We werken nauw samen met advocaten, schade-experts en adviseurs. We bieden een passende individuele oplossing en doen voeren die zelf uit.
Onze cultuur
Een cultuur laat zich niet makkelijk samenvatten in een paar woorden. U moet hem eigenlijk voelen. Van dichtbij meemaken. Onze mensen doen dat. Zij zijn het die onze cultuur omarmen en uitdragen. Het is een cultuur die wordt gekenmerkt door een aantal belangrijke waarden:
- lef;
- expertise;
- daadkracht;
- innovatiedrang.
En, wat we héél belangrijk vinden, is redelijk denken en handelen: niet elke fout is direct fraude. Onze klanten zijn de reden van ons bestaan. We kunnen niet zonder. Daarom werken we elke dag weer hard om het beste product te leveren. Met in het achterhoofd telkens weer onze missie: verzekeringsrecht zo eenvoudig en begrijpelijk mogelijk maken.
De mensen die aan uw verzet of bezwaar werken zijn ondernemende mensen. Ze hebben niet alleen veel kennis, ze snappen ook hoe je verwachtingen kunt overtreffen door net iets meer te doen.. Klanten blij maken is wat ons drijft. En dat doen we onder meer door altijd helder digitaal te communiceren. Wij zijn ervan overtuigd dat we op deze manier het consumenten bewustzijn in Nederland verder vergroten.
Vernieuwingen gaan we niet uit de weg. Dat betekent ook luisteren naar kritiek. Van fouten maken, leren we immers. Daarop snel reageren en het doorvoeren van verbeteringen, maakt dat we continu bezig zijn om onze klanten te ontzorgen en een glimlach te bezorgen.
- Verruimde toegang tot de rechter;
- Het ontstaan van schaalvoordelen en het verhogen van de efficiëntie;
- Betere naleving afdwingen van de bestaande regels;
- Meer rechtszekerheid creëren voor beide partijen;
- Het potentieel afschrikkend effect.